BLOG JE ZRUŠEN.

POKUD TI BUDU CHYBĚT, NAJDEŠ MĚ NA NOVÉM MÍSTĚ :)

NOVÝ BLOG

Školní výlet - Český Krumlov

30. května 2010 v 9:27 | Sasaki |  Zpověď jedné duše
kiss of rosa
Ahuj lásky!

Takže jsme se vám v pořádku vrátila domů! Jste rádi? Asi jo co xD Chci se s vámi podělit o zážitek z výletu. Jinak se omlouvám, že to dávám až teď, čekala jsem na videa, ale nějak se nekonalo xD. Byla jsem doma v pátek (nešla jsem do školy, na konci článku se dozvíte proč xD) a jelikož bylo venku hezky, jak v pátek tak v sobotu,tak jsem se potulovala s kámoškou ;) Proto to chci napravit dneska :)
Tak pozorně čtěte, začínáme!

Je ráno 26.5.2010 a já vstávám v 5:15. Samozřejmě se obleču do riflí a zeleného trička s Jerrym xD Namaluji se a vyrážím na vlak s taškou přes rameno. A hned ráno (před 6 hodinou) mám záchvaty smíchu, protože se ke mě doplouží kámoš a obejme mě. Samozřejmě jsem se divila, co blbne ale když mi řekl, že šel do 4 do rána chlastat a v 5 vstávat, pochopila jsem, proč se motá a má brýle. Ve vlaku do Brna byla pohoda. Jura alias Plyšák se neustále ke mě pod vlivem bílého vína lísal. Samozřejmě že plyšák musel doplnit svou denní dávku nikotinu, takže jsme šli s ním ( Já, Nikola a Leona) si zapálit.

(popis - 1) Plyšák xD, 2) Já, Plyšák a Leonka :))

Po doražení do Brna jsme měli asi půl hodiny rozchod na snídani a poté jsme nasedli na rychlík a uháněli směr České Budějovice.
V kupéčku bylo celkem sranda. Bylo nás tam 5 holek na jednoho kluka, Plyšáka. Ten se samozřejmě po mě pořád válel a nakonec mi usnul na klíně xD Prostě hafec. Si ze mě udělal polštář xD nejvíc mě ale naštvalo, že si dal ruku pod mé stehno a chvilkama mě "štípnul", mno na podržce xD Samozřejmě, že můj mobil byl jako foťák, takže jsem chvíli co chvíli byla bez něho xD Ale nevadí xD
Jelikož se objevila výluka, tak jsme museli přesedat na autobus (hafoo, byl to takej ten luxusní, žádná stará karosa xD) Po hodině jízdy jsme se zase přesunuli na vlak, ve kterém jsme zůstali až do Budějek :) Ve vlaku bylo hodně srandy. Plyšák se postupně začal přesunovat. Prvně ležel na mě, pak na Peti, poté zase na mě kde už konečně zůstal. Během cesty ale pořád vykukoval z okna a dělal ptákoviny, mno jo, chlast xD Byl hyperaktivní xD

( 1) Plyšák se větrá xD, 2) Peťa a Plýša (moe přezdívka pro Plyšáka xD), 3) Plýša na mém plíně xD)

Postupně ve vlaku kolovali Leoniny brále "pilotky" takže je chvíli co chvíli měl někdo jiný xD a Holky dokonce usnuli (kdo by taky neusnul, když jsme jeli přes 5 hodin vlakem :-!)

( 1) Lea, Jola, Peťa 2) Nikča se mi nece fotit, potvůrka xD, 3) Nikča, Lea, Jola, Peťa xD)

Po příjezdu do Budějek jsme měli chvilku (půl hodiny nebo tak nějak) rozchod xD S holkama jsme se šli kouknout do Budějovické "Vaňkovky", ale naštvali mě, protože tam nebyl New Yorker xD

( 1) Českobudějovická Vaňkovka xD, 2) Nikča a Lea - nemít ty bágly, myslím si, že jedou nakupovat xD, 3) mucha CC - má malickost xD)

Kluci měli v plánu koupit bílou myšku a pustit jí ve vlaku ale z toho plánu nakonec sešlo. Po rozchodu jsme se zase přesunuli na vlak, tentokrát do Českého Krumlova, kde jsme šli do Grafitového dolu.

(1) Peťa - museli jsme na sobě mít gumáky, tu kombinézu a helmu se svítilnou xD, jsme si připadli jak dělníci xD, 2) Radek a spol, 3) Má maličkost, jsem si připadla jak ukrajinec xD)

Mno a z Českého Krumlova jsme odjeli autobusem do Rájova odkud jsme šli do vesnice Zlatá Koruna, kde jsme se ubytovali, ale předtím navštívili místní klášter. (Doteď jsem nepochopila, proč jsme si nemohli odložit bágly, když jsme šli okolo naší ubytovny, to mi mozek nebere xD) Fotky z kláštěra vás asi nezajímají co xD Ale dám je sem xP

(1) z nádvoří kláštera, 2) Něco z historie xD, 3) nějaká vytrýna xD)

Mno a pak jsme se už vítězoslavně ubytovali. (hurááá!!). Měli jsme hostel, takže na zemi byli jen madračky a mi spali ve spacácích. Bydleli jsme v podkroví jedné budovy, která byla rozdělena na dva pokoje - Modrý a žlutý. V modrém byli kluci a ve žlutém holky. A tady začala sranda xD Sotva jsme se vybalili a převlékli, došlo i na natáčení videí xD (holky, doufám, že tohle nečtete, protože byste mě asi zabily xD)

1. omluva - video mi nějak nejde nahrát, asi z toho důvodu, že tam mluvíme sprostě xD

Jak sami jste mohli vidět, zábava nechyběla. Mno po vybalení, zkulturnění jsme se přesunuli na večeři (byla hafec dobrá). Po dlouhé době jsme zase viděla všechny spolužáky jíst u jednoho stolu xD Celkem zajímavá podívaná xD Po jídle se konala obhlídka areálu (hafec hezkých kluků tam bylo xD jen mě vysírali svýma blbýma kecama xD)

(1) hlavně jde vidět Peťa a jola, 2) To mě dostalo xD to bylo v místnosti, kde se vydávalo jídlo xD)

A nastalo večerní řádění xD Plyšák se na chvilku přisral k nám (šel si hodit mobil na nabíječku k nám xD) a usnul (dělal že spí) kámošce na spacáku xD A Kámoška si koupila už předtím brýle, takové černé jaké má Justin Bieber (nemám ho ráda xD) a nechtěla se nechat vyfotit, tak lítala po pokoji.

(1) Jola, já a peťa, 2) Plyšák xD, 3) Lítající Jola xD)

Mno a pak se šlo do hospody na jedno xD Ne, kluci měli jen kofču, úča si dala pívo xD A jelikož kluci nebyli na pokoji, šlohli jsme jim balon a házeli si s ním v pokoji, a natočilo se další skvělé video xD

2. omluva - video mi nějak nejde nahrát, asi z toho důvodu, že tam mluvíme sprostě xD

Mno a jelikož já a Peťa jsme byli utahané, usnuli jsme. Jenže kluci kolem 1 bo 2 (nefím kolik bylo hodit) Došli v masce xD hey já měla šok jak prase xD Tohle potkat v noci, tak se podělám strachy xD Kluci, to nebylo vtipný xD

Mno nelekli byste se? xD

Čtvrtek 27.5.2010
Ráno jsme se probudili v 6:45, protože od čtvrt na osm do půl osmé byla snídaně, tak abychom to stihli a navíc, v 7:45 jsme odcházeli ze zlaté Koruny zpátky do Rájova na autobus a odjeli do Č. Krumlova, kde jsme navštívili Zámek a hrad Český Krumlov.

V zahradě zámku se nachází největší otočné hlediště v ČR a myslí že i dokonce v Evropě.

Krumlovští páni byli známí Rožumberkové, takže mají v hradním příkopu dva výběhy s medvědy. A co mě nejvíce nadchlo bylo, že jsme si mohli na živém plotě vyfotit veverku! Mno prostě hafo!

( 1) Kateřina a Vok, (oba 1.3.1986) 2) Marie Terezie ( 21.12.1994, Medvěd Brtník - z Brtníku xD, 3) veverka - kámoš jí má etě blíž xD)

Č. Krumlov je krásný, já zajímavou architekturu, která sahá do renesance. Mno pak jsme dostali 3 hodinový rozchod (se úča posrala jako tak dlouho, pršelo takže jsem se nudili xD) Já a Peťa jsme si šli sednout do restaurace a dát si obídek, dala jsem si klasiku - smažák xD A obsluhoval nás takový moc moc hezký kluk :) Mno a jelikož už po hodině a něco už všichni měli náměstí obejité, učitelky navrhli jít do muzea Voskových figurín a my souhlasili xD Celkem jich bylo 22, já vám sem dám jen ty nejznámější :)

(1) Jan Žižka a spolužák Radek, 2) Karel IV: a šašek, 3) Rudolf II.)

(1) Marie Terezie, 2) Franz Josef, 3) Sissi (nevypadá na to xD))

Mno a pak už jsme se vydali na cestu domů. v Budějkách si Leonka ještě koupila plyšáka pro svého kluka a celou dobu ve vlaku s ním spala a seděla, jak malé dítě xD

(1) Vidíte? xD, pořád s ním spala xD, 2) Plýša a Lea zabrali sedačky a mi s Nikčou chuděrky museli do vedlejšího kupé na chvilku za spolužákama xD, 3) ta nemá chybu xD Lea jwedla Koko a vypadá jak dítě přistižené při činu xD)

Ve vlaku jsme taky natočili nějaká videa, ale zkoušet to dávat na stream nebudu xD Možná by mi to taky nepřekódovali xD A přijeli jsme kolem 21:27 domů xD Mno a v pátek jsem nešla do škoyl, porotže jsme se chtěla pořádně vyspat xD a navíc, jít na 9 do školy (nám třídní domluvila, abysme se fakt vyspali, jenže mě do 8 spánek nestačí xD) a kdybych jela busem (protože pršelo) přijela bych po 2 hodině a to by už na ty další 4 nemělo cenu xD

1 člověk ohodnotil tento článek.