BLOG JE ZRUŠEN.

POKUD TI BUDU CHYBĚT, NAJDEŠ MĚ NA NOVÉM MÍSTĚ :)

NOVÝ BLOG

Recenze knihy: Jo Nesbo - Nemesis

19. října 2014 v 10:00 | Amaya |  Recenze knih
Ahojky!
Tak vám přináším další recenzi na knížku. Tuto knížku jsem dostala na vánoce od sestřenky, a až teď jsem se dostala k tomu, abych ji celou přečetla. Nějak jsem se k tomu neměla, jelikož tato knížka je detektivní román a já celkově detektivky moc nemusím, ale nakonec jsem ji přečetla a hodně jsem se mýlila s mým prvotním názorem na tuto knihu, ale nebudu to protahovat. Tak jdeme na to.

Jo Nesbo je norský spisovatel který píše převážně detektivky. Moje sestřenice a babičky milují tento žánr, a když jsem knihu dostala, říkala jsem si, že bych je neměla zklamat a přečíst si ji. Napsal již několik knih, Nemesis byla první co přišla na náš trh, ale jiná byla úplně jeho prvotinou, kde Harry Hole (což je hlavní hrdina), začíná svůj příběh, tak mi to bylo aspoň řečeno.

Autor: Jo Nesbo
Název: Nemesis (v originále Sorgenfri)

Harry Hole dělá u policie na kriminálním oddělení, když jednou vyloupí banku lupič, který i zastřelí jednu z pracovnic. Rozběhne se kolotoč pátrání po neznámém pachateli. Do toho se setká se svou dávnou láskou, kterou poté najdou mrtvou v jejím bytě. Taková normální detektivka by to byla, kdyby Harrymu později nezačali chodit maily o tom, že někdo ví o vztahu s mrtvou a jeho. A rozbíhá se boj s časem na vlastní pěst.

Sice nemám ráda detektivky, ale tato kniha je napsaná tak, že mě zaujala a nemohla jsem ji odtrhnout z ruky, takže i když je to bichle o 600 stranách, tahala jsem ji hrdě v kabelce, abych mohla po chvilkách volného času číst, jak se příběh bude dál rozvíjet.

Moje hodnocení tedy zní:
3 a půl hvězdičky a to jen proto, že mi tento žánr moc není po chuti, ale kniha není vůbec špatná, naopak, je velice dobře napsaná, až teda jsem nevěděla jak některé jména ulic a tak číst, jelikož neumím norsky.

A co vy, také jste četli tuhle knížku? A jak se vám líbila?
Přeji pěkný zbytek dne

Vaše Amaya